Δευτέρα, Ιανουαρίου 01, 2007

Carpe diem

όλα όσα μου μείνανε αυτά τα Χριστούγεννα, οι συγγενείς, οι φωνές των παιδιών και τα ξέγνοιαστα γέλια τους , το μουρμούρισμα των πολύχρωνμων χαρτιών περιτυλίγματος όταν ξετυλίγονταν τα δώρα, οι φωνές χαράς και έκπληξης, συνοψίζονται σε αυτό το ένα, την παρουσίαση

των εδεσμάτων σε γιορτινά στρωμένο τραπέζι, ένα τραπέζι στολισμένο με λινές πετσέτες μετουσιωμένες σαν βεντάλιες στη χώρα των ονείρων.

Δεν θα γράψω για τα εδέσματα λίγο πολύ τις χρονιάρες αυτές μέρες είναι πλούσια και εντυπωσιακά. Αυτό που μου πήρε τα μυαλά ήταν το δίπλωμα μιάς απλής πετσέτας, η απέριττη διακόσμηση ενός γκύ, η φαντασία του οικοδεσπότη όχι μόνο να εντυπωσιάσει αλλά να μοιραστεί.

Γιατί δεν είναι μόνο να απολαμβάνουμε είναι και να δημιουργούμε ελπίδες, εντυπώσεις, στιγμές.

Για το 2007 εύχομαι μπόλικες και χαρούμενες στιγμές

7 σχόλια:

Juanita La Quejica είπε...

Μακάρι! Καλή Γελαστή Χρονιά!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα

Καλή και ευτυχισμένη Χρονιά

Καλή χώνευση σε όλους

Καλό σου βράδυ
φιλιά και αγάπη

Ανώνυμος είπε...

Kαι τη δική μου καλησπέρα! Πολύ εντυπωσιάζομαι κι εγώ από την όμορφα διακοσμημένη παρουσίαση ενός τραπεζιού! Και όταν η ίδια προσφέρω τραπέζι στο σπίτι μου τρελλαίνομαι να το στολίζω, να προσέχω την κάθε λεπτομέρεια (έχω αγοράσει & σχετικό βιβλίο), ακόμη & τα φαγητά προσπαθώ να τα παρουσιάζω με πολύ εντυπωσιακό τρόπο! Έτσι νομίζω πως οι καλεσμένοι μου χαίρονται ακόμη περισσότερο, αφού τους δείχνω πως κοπίασα ακόμη περισσότερο κι εγώ προκειμένου να τους ικανοποιήσω...

Άρα δίκιο νομίζω έχεις Μαρίνα μου που λες πως δεν είναι μόνο να απολαμβάνουμε αλλά & να δημιουργούμε!
Καλή χρονιά να έχουμε & πάλι!

Λία Π. είπε...

Yπέροχο τραπέζι και του χρόνου.
Χρόνια Πολλά.

candy's τετραδιάκι είπε...

Kαλη χρονια κι απο δω:)

Φιλια πολλα!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφο.Και του χρόνου!!
Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη να έχετε!!

Marina είπε...

Σας ευχαριστώ όλους και όλες. Καλή χρονιά με όμορφα στολισμένα τραπέζια, εδέσματα και αγαπημένους φίλους