Κυριακή, Δεκεμβρίου 03, 2006

Κεράσματα

Χθές βρέθηκα σε μία συγκέντρωση που είχαν και πολλά μικρά παιδιά. Η οικοδέσποινα, πέρα απο τα κλασσικά σοκολατάκια, μπουκίτσες, ελίτσες κλπ, είχε αυτό το τριπλό με χρωματιστά μπεζεδάκια. Ολα ήταν μπεζέδες μαστίχας ίδια γεύση, εννοώ, όμως άλλαζαν στο χρώμα. Πότε ρόζ, πότε γαλανά. Ντρεπόσουν να τα φάς Μετά απο ένα χορταστικό γεύμα με γουρουνόπουλο γεμιστό και πατάτες, βγήκαν κάποια κλασσικά γλυκά, τούρτες, και όταν είχαμε σχεδόν σκάσει, παρουσίασε ένα δίσκο γεμμάτο καμμιά 30αριά φλυτζάνια του παραδοσιακού ελληνικού καφέ με creme brulee που απο πάνω είχαν 3 φετούλες φρούτων, μία μανταρίνι, μία ακτινίδιο και μισή φράουλα.
Αλλο να το βλέπετε και άλλο να το τρώτε.
Απίθανο..και τελικά τόσο εύκολο. Αλλά δεν είναι μόνο η ευκολία όσο και η αισθητική παρουσίαση.
Αυτά τα φλυτζανάκια "ρίξανε" ακόμη και τις χειροποίητες τούρτες της μαμάς της. !

7 σχόλια:

An-Lu είπε...

Γουάου! Θέλω κι εγώ! Συνταγή υπάρχει;

Marina είπε...

Παρόλλο που μου φάνηκε για κρέμ μπριλέ, τελικά απο κάτω ήταν πανακόττα με σιρόπι εσπεριδοειδών και απο πάνω είχε τις φέτες των φρούτων.

Ανώνυμος είπε...

Γιαμ γιαμ γιαμ!

Γεια σου και χαρά σου!

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο στην οικοδέσποινα με το πολύ μεράκι! Θέλει νά΄χεις αγάπη μέσα σου για να φτιάξεις ωραία πράγματα στη μαγειρική! Τότε όλα πετυχαίνουν κι όλοι φεύγουν καλοχορτασμένοι & χαρούμενοι. Τέτοια οικοδέσποινα θέλω κι εγώ να είμαι.
Τα φιλιά μου

Hungry For Life είπε...

ε φτάνει που έχω τρέλα με τους μπεζέδες, τώρα τους βλέπω και χρωματιστούς!!! Όμορφοιιιιι!!!!
kxan

Marina είπε...

ηλιαχτίδα, Σου εύχομαι να γίνεις μια τέλεια οικοδέσποινα. Η μαγειρική πάντως έχει κόπο. Απ'οτι άκουσα το γουρουνόπουλο το πήρε απέξω, καθώς και κάποια άλλα πράγματα. Η πεθερά μου που είναι παραδοσιακή νοικοκυρά με μεράκι, όταν είναι να κάνει γεύμα μαγειρεύει τουλάχιστον 3 μέρες..

kxan, οι μπεζέδες όπως (διακριτικά) ρώτησα προέρχονται απο το ζαχαροπλαστείο της Νανάς Γιώτη στα Βριλήσσια, τους φτιάχνουν όπως τους κανονικούς μόνο που ρίχνουν μέσα χρωστική ζαχαροπλαστικής ότι χρώμα θέλεις.

boy on chair, δεν την έχω. Θα την ψάξω

Ανώνυμος είπε...

Nana Gioti Αίαντος 6, Βριλήσσια, τηλ. 210 8044042
Γνωστά τα γλυκάτ ης για την σπιτική νοστιμιά και τις αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας. Εξαίσιο το σουφλέ σοκολάτας, αλλά και η κρεμ μπρυλέ, οι σκωτσέζικες μπαρέττες, οι τάρτες φρούτων, το λέμον-πάι, το cheese cake. Από τις πιο αγαπημένες γεύσεις το κέικ καρότου, τα κουλουράκια βουτύρου και λαδιού, το μασκαρπόνε κάστανο.