Παρασκευή, Φεβρουαρίου 18, 2011

Η AMSTEL... ως ανθρωποδιώχτης

Εχεις ένα εστιατόριο στην ανατολική Αττική, κοντά στη θάλασσα. Είσαι νέος στη περιοχή και προσπαθείς να διαφοροποιηθείς στο μενού απο τα ταβερνάκια "πάνω-στο-κύμα" σερβίροντας διάφορους μεζέδες και μαγειρευτά. Απο ποτά εχεις 4 είδη μπύρες (Kaiser, Alfa, Heineken, Fix), ούζο και δικό σου κρασί.
Τα σβκ γεμίζεις κόσμο, τις καθημερινές..το πολεμάς. Ελπίζεις να βελτιωθούν τα πράγματα..μουρμουρίζοντας ότι "δεν βγαίνεις αν ρίξεις τις τιμές" όπως ζητάνε κάποιοι λόγω κρίσης.
Ρωτάει ο πελάτης γιατί έχεις τόσες λίγες μπύρες και δεν φέρνεις π.χ την AMSTEL που κακά τα ψέμματα είναι πολύ δημοφιλής, καθώς και ξένες μάρκες, τσεχικες, βελγικές γερμανικές κλπ. Και απαντάει ο σερβιτόρος (που ήταν κάτω απο 30 ετών) ότι θέλει το μαγαζί του να έχει "επίπεδο" δλδ να μην έρχονται μετανάστες (παρόλλο που είναι μόνιμοι κάτοικοι στη περιοχή και σε πλειοψηφία απο τους ντόπιους το χειμώνα) γιατί κάνουν φασαρία και αποτρέπουν υον "καλύτερο κόσμο" να μπεί μέσα. Παρήγγειλε λοιπόν 2 κιβώτια Αmstel και χρέωσε τους μετανάστες-πελάτες που τη ζητούσαν, 6 ευρώ τη μία, ώστε να τη βρούν ακριβή και να μην έρχονται στο μαγαζί του, να πηγαίνουν αλλού.

Ετσι έλυσε το μεταναστευτικό πρόβλημα του, καταστρέφοντας τη στιγμή μας που ενώ απολάμβαναμε τους κεφτέδες και τους λαχανοντολμάδες μας κοντά στο κύμα, έπρεπε να υποστούμε και τις ανθρωπο-διωχτικές του απόψεις. Δεν ξέρω τι ήταν χειρότερο, το κόλπο που έκανε με τη μπύρα για να ξεκαθαρίσει "τους ανεπιθύμητους", η κλάψα ότι δεν γεμίζει το μαγαζί τις καθημερινές, η παντελής επαφή με τη πραγματικότητα και τέλος οι προσωπικές του απόψεις που δεν μας ενδιέφερε να τις μάθουμε.
Αυτές οι ηλιθιότητες μου θύμισαν παλιά κάτι ταμπέλες που έβαζαν για ενοικίαση σπιτιών/δωματίων στην Αμερική που έλεγαν "No kids, no dogs, no colored". Ο Ελληνας εστιάτορας του 2011 βρίσκει έναν "έξυπνο" τρόπο να διώχνει πελάτες απο το μαγαζί επειδή είναι "ξένοι", αλλά να γκρινιάζει που μένει άδειο λόγω κρίσης.

Στις σχολές Τουριστικών επαγγελμάτων πρέπει να τους διδάσκουν μεταξύ των άλλων ΤΙ ΝΑ ΜΗ ΛΕΝΕ ποτέ στους πελάτες. Αν φυσικά θέλουν οι πελάτες τους να ξαναπάνε.

........................................................................................................................
Περνώντας ξανά απο τη περιοχή το 2012, διαπίστωσα ότι το εν λόγω εστιατόριο είχε κλείσει. Καλά να πάθει.

6 σχόλια:

An-Lu είπε...

Ποιος σου ειπε ματια μου οτι ΕΧΟΥΝ περασει απο σχολη τουριστικων επαγγελματων;!

Marina είπε...

Ακόμη κι αν δεν έχουν περάσει απο Σχολή, το στόμα τους μπορούν να το ράβουν, αντί να λένε βλακείες. Ποτε δεν ξέρεις τι είναι ο άλλος. Που ήρθε να φάει και να αλλάξει παραστάσεις. Κλείστο το ρημάδι.

An-Lu είπε...

Ο ελληναρας αν ηξερε να το ραβει οταν πρεπει, καθως και μερικα ακομα πραγματακια, θα ηταν ανθρωπος...

Giorgia_is_coming_to_town είπε...

χμμμ, δικαιολογία της πλάκας αυτό με τις μπύρες. Μήπως δεν φέρνει και τις βέλγικες για να μην τις πιούν μετανάστες? Και συγγνώμη κιόλας, να γέμιζε τις καθημερινές με μετανάστες τον χάλαγε? Με τέτοια μυαλά, δεν είναι να απορεί που είναι άδειος!

Ανώνυμος είπε...

Τα λεφτα δεν εχουν εθνικοτητα ουτε χρωμα. Ιδια κουλτουρα, ιδιο χρωμα, ολα ιδια. Ειδικα σε τετοιους δυσκολους καιρους

Marina είπε...

Τελικά όλα εδώ πληρώνονται. Ξαναπέρασα λίγες μέρες προ του Πάσχα απο την Ανάβυσσο και με μεγάλη μου ευχαρίστηση διαπίστωσα ότι το εν λόγω κατάστημα του ντενεκέ είχε κλείσει. Ισως για ανακαίνιση, ίσως και για πάντα. Παρα κάτω ένα άλλο εστιατόριο, το ΧΗ.ΜΑ είναι πάντα γεμάτο, πελάτης να μπαίνει, ότι εθνικότητος θέλει ας είναι, να τον περιποιηθούμε να μας ξανάρθει.