Κυριακή, Μαΐου 06, 2007

Φελλός

Γιατί τα μπουκάλια κρασιού έχουν φελλό και όχι κανονικό πώμα?

Γιατί αυτό γινόταν απο παλιά, έτσι ξεκίνησαν
Γιατί οι φελλοί έχουν ασθένεις που μπορει να γίνουν αιτία να χαλάσει το κρασί εξαιτίας τους
Γιατί οι γυναίκες προτιμούν τα πώματα που ανοίγουν εύκολα...

Εσείς τι λέτε?

7 σχόλια:

ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ Τ. είπε...

οι φελλοί βοηθανε στο να παραμενουν τα αρώματα αναλλοίωτα.

dimitris-r είπε...

Με τον φελλό το κρασί ανασαίνει στο μπουκάλι όσο του χρειάζεται.
Χώρια τη γοητεία του ν' το ανοίγεις με το τιρμπουσόν!
Α, και να πω τη μαύρη μου αλήθεια δεν ήξερα πως οι γυναίκες που ανοίγουν εύκολα προτιμούν τα ...πτώματα! Τί μαθαίνει κανείς!
:-)

Gianni είπε...

Εκτός την γοητεία του τιρμουσόν υπάρχει και η γκλαμουριά του να μυρίζεις τον φελλό μετά το άνοιγμα για να καταλάβεις αν έχει πρόβλημα το κρασί!!!

CGP είπε...

@gianni

συμφωνώ μαζί σου, ότι η ύπαρξη ενός φελλού δίνει μία άλλη γοητεία στο άνοιγμα ενός μπουκαλιού κρασιού. Αλλα έχω την αίσθηση ότι η τεχνολογία των πωμάτων θα πει την τελευταία λέξη.

Τώρα τα περί αναπανοής κλπ, κακά τα ψέμματα, στο βαρέλι αποκτούν τα κρασιά "χαρακτήρα". Οταν γίνει η εμφιάλωση, όσο περισσότερο ακριβό είναι το κρασί, τόσο λιγότερα ρίσκα θα ήθελε να παρει κανείς με ένα τύπο πωματος, που μπορεί να αποδειχθεί "φελλός".

Marina είπε...

dimitri-r, Απορία: Ποιές είναι οι γυναίκες που ανοίγουν εύκολα και αγαπούν τα πτώματα?

Gianni είπε...

Πρόσφατα είχα πελάτη έναν από τους γνωστούς εισαγωγείς και εμπόρους φελλών.
Έμαθα πολλά, είδα και ακατέργαστους, είδα και κομμάτια του δέντρου.
Συμφωνώ πως τα πώματα θα έχουν τον τελευταίο λόγο.
Οι πληροφορίες από φίλο στην Καλιφόρνια εδώ και μήνες είναι πως όλο και περισσότεροι οινοπαραγωγοί προτιμούν τα νέα πώματα. Μάλιστα δεν μιλούν μόνο για κόστος αλά και για καλύτερη και ασφαλέστερη παλαίωση.

Άντε να φθηνύνει και το Jack Daniels που πληρώνει τους αργόσχολους να παίζουν με τους φελλούς όλη μέρα και μετά ζητάει από εμάς το κόστος τους!!!!

CGP είπε...

@gianni

Ναι φοβούμαι ότι είναι μονοδρομος, Και ξέρεις ιστορικά , η οποιαδήποτε νέα μόδα/αλλάγή, από τα κάμπριο μέχρι το ζεν, έχει χρόνο διάχυσης από Καλιφόρνια μέχρι την Ελλάδα 15 χρόνια.

Τώρα γιά να είμαι ειλικρινής με απασχολούν περισσότερο οι αργόσχολοι στην ελλάδα, που όλο πονηρές σκέψεις κάνουν.